Innovationkundresa CXM februari 1, 202057 views0 Share By daniel larsson Share Vad är CXM? CXM är en affärsdisciplin och förkortning som står för Customer Experience Management. Det är ett samlingsnamn som handlar om att förstå kundens upplevelse på djupet. CMX påverkar företagets strategier men även företagskultur och har stor påverkan hur du designar webbsystem och interaktion med kunderna. System måste anpassas efter kundresan och hur säljare, support och inte minst webben agerar med kunderna.Framförallt Adobe använder begreppet i sin marknadsföring som under eventet Adobe Nordics 2020. Dela daniel larssonHar du en fråga som du vill ha svar av en SEO expert? Daniel Larsson är specialist på sökmotoroptimering och sitter med i juryn för Nordic Search Awards och European Search Awards. Website Twitter Facebook Instagram Linkedin Pinterest
Bloggar Content Marketing för 2021 Expandtalk arbetar med webbstrategier och produktion av nischsajter. By daniel larssondecember 24, 2020
experience Vad är intent och betydelsen att kartlägga kundresan Vad menas med intent? Intention eller avsikten är ett begrepp som Google och digitala marknadsförare ... By daniel larssonjuni 30, 2020
Internet strategi Sökmotoroptimering för digitala assistenter och chatbotar Röstsökningar och sökmotoroptimering för digitala assistenter Allt fler personer använder mobilen och digitala assistenter när ... By daniel larssonfebruari 7, 2020
Marknadsföring UX-design och konsten att påverka kundupplevelsen positivt Välkommen till Expandtalk AB som är ett Internet och media bolag som arbetar med content ... By Gunilla Robertssonfebruari 3, 2020
SEO Bloggen Öka omsättningen med SEO Bra utförd sökmotoroptimering är en investering som ökar omsättningen och förbättrar vinstmarginalen. By daniel larssondecember 22, 2019
Marknadsföring Google och sökmotoroptimering Att synas högt i Googles sökresultat kan öka din tillväxt. Att ligga högt upp i ... By daniel larssonmars 3, 2019