AdobekundresaLeadshanteringMarketing automationOptimerings verktygPerformance marketing

Marketo – marketing automation

Det finns ett antal Marketo komponenter i Adobe Launch. Marketo är Adobes marketing automation verktyg som är både användbara för B2B företag och B2C företag. För B2B företag innebär det tjänster som lead nurturing, leads scoring och lead management.

För B2C företag inkluderar marketing automation cross-selling, merförsäljning program för kundlojalitet, ROI analys för marknadsföring.

Bounteous ⋅
v1.1.3
Marketo kraftfulla Marketing Automation hjälpermarknadsförare behärska konsten & vetenskapen om digital marknadsföring som engagera kunder

Marketo Munchkin
Marketo ⋅
v1.0.1
Marketo’s Munchkin JavaScript för att tracka användarnas sidbesök

Marketo Web Personalization
Marketo ⋅
v1.0.1
Det här tillägget distribuerar skriptet för Marketo webbanpassning och ContentAI program. Marketo Web Personalization identifierar och personifierar innehåll till webbanvändaren som information för anonyma besökare och ett brett spektrum av beteendemässiga attribut inom Marketo engagemang plattform för kända besökare. Marketo ContentAI innehåller funktioner för AI-drivna rekommendationer och anpassning för webb-och e-postkampanjer som är unika för B2B-kunder.

daniel larsson
Har du en fråga som du vill ha svar av en SEO expert? Daniel Larsson är specialist på sökmotoroptimering och sitter med i juryn för Nordic Search Awards och European Search Awards.

You may also like

More in:Adobe

Comments are closed.